دانی آلوس: تیمی که شکست دادنش سخت است بارساست،نه رئال؛ اگر مورینیو آقای بی نظیر باشد، پپ«آنتی بی نظی
 
همه چیز
سایت گل- زمانی که دانی آلوس پشت میکروفن ها قرار می گیرد،هراتفاقی ممکن است رخ دهد. روز گذشته او در کنفرانسی خبری درمورد رئال صحبت کرد. این برزیلی بزرگ شکی ندارد: بارسا بهترین تیم دنیاست متن صحبتهای کامل دانی آلوس را در اینجا مطالعه کنید: تیم شما برای بازپس گیری سلطه در لالیگا از رئال انگیزه ویژه ای دارد؟ آیا رئال حریف شکست ناپذیری است و می تواند قهرمان این فصل شود؟ تیم شکست ناپذیر، رئال مادرید نیست و همچنان این بارساست که شکست ناپذیر است. چون ما بهترین تیم دنیا هستیم و تا زمانی که آرم قهرمان دنیا را روی سینه هایمان داریم، همین طور خواهد بود. در رقابتهای لالیگا می خواهیم جام قهرمانی را پس بگیریم و می دانیم که توانایی اش را هم داریم بارسا فصل جدید لالیگا را چطور شروع خواهد کرد؟ ما برای رقابت کردن آماده ایم. باید کارمان را به خوبی شروع کنیم؛ چون با یک شروع خوب، همیشه اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنی. به علاوه باید کارها را به درستی انجام دهیم تا بتوانیم از تمام تیمهای دیگر پیشی بگیریم روزی گفته بودی که بارسلونا بدون گواردیولا غرق خواهد شد. الان که پپ نیست و تیتو عنان کار را در دست دارد، اوضاع را چطور می بینی؟ من این حرف را به عنوان یک استراتژی گفتم تا پپ بماند ولی این استراتژی چندان جواب نداد. اگر کسی بتواند روش و راه گواردیولا را در بارسا ادامه دهد، آن فرد تیتو است. امتداد این راه، توسط تیتو انجام خواهد شد. پپ می داند که در اینجا یک انسان بزرگ است ولی فکر می کنم که او ما را در دستان فرد مطمئنی سپرده. پروژه ای که ما اینجا داریم، نوسازی شده و انگیزه های زیادی برای دستیابی به موفقیتها داریم. از اینکه عامل تحریک رئالی ها هستی، احساس راحتی می کنی؟ فکر می کنی که چرا مادریدی ها از تو خوششان نمی آید؟ من خودم را عامل تحریک نمی دانم. من خودم را یک مدافع در میان هم تیمی هایم و یکی از نمایندگان تیمی که در آن بازی می کنم، می دانم. فکر می کنم که اگر من را به این دید می بینند، به این خاطر است که زمانی که رئال برای جذب من دست به کار شده بود، به این تیم نرفتم ولی این مشکل من نیست. وقتی که شرایط بازی کردن در بارسا برایم فراهم شد، دیدگاه متفاوتی درمورد من وجود داشت. ولی وقتی به اینجا ، به بهترین تیم دنیا آمدم، همه چیز تغییر کرد. نظرت درمورد جوردی آلبا چیست؟ ..او خیلی کوتاه تر از من است ( می خندد). آلبا بازیکن بزرگی است . این رادر والنسیا و تیم ملی اسپانیا ثابت کرده و الان در کنار هم و دربارسلونا از فوتبال لذت می بریم. الان 29 سال سن داری. از نظر فیزیکی شرایطتت چطور است؟ به خاطر شرایط فیزیکی خوبی که دارم از خدا متشکرم.چون به من اجازه خواهد داد تا چندین سال دیگر در دنیای فوتبال بمانم. من تقریبا 30 سال دارم و از یک پسر بچه مبدل به یک مرد بزرگ شدم و الان تدریجا پا به سن می گذارم ولی می توانم برای چندین سال دیگر در دنیای فوتبال بمانم. مورینیو در صحبتهایی گفت که باید او را آقای «بی نظیر» بنامیم.به نظرت پس باید به پپ گواردیولا چه گفت؟ قطعا بهتر از این. اگر مورینیو« آقای بی نظیر» است، پپ« آنتی بی نظیر» است.نه؟ چطور بگویم؟ قبل از بی نظیر چیست؟ می توانیم این دو را برابر با هم قرار دهیم ولی هیچ وقت پپ پائین تر از مورینیو نیست فکر می کنی که فصل قبل به خاطر داوری های جنجالی، در قهرمانی ناکام ماندید؟ نه. می خواهیم جام قهرمانی را پس بگیریم. آن چیزی که در فصل قبل اتفاق افتاد این بود که توان و قدرت ما کافی نبود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 69981
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1